Viarelli Agrezza ATV 250cc mattsvart/orange

150070

  • 4-takts motor, luftkjølt
  • Skivebremser foran og bak
  • Luftassisterte støtdempere
  • Aluminiumfelger
  • Elektrisk starter
  • Bagasjebrett foran og bak
  • Manuell girkasse for maksimal ytelse
  • Halogenlys
  • Automatisk girkasse med revers
23 090,00 kr
På lager
Leveringspris: 895,00kr

Vår helt nye AGREZZA 250 er en imponerende og kraftig 250cc QUAD som er utstyrt med en 4-takts, ensylindret, luftkjølt bensinmotor. AGREZZA 250 har flere krefter og mer effekt enn du strengt tatt behøver, og egner seg også for de mest erfarne crossførerne. Dette er en heftig ATV med vridningssikker ramme, lav vekt, overdimensjonerte bremser, samt andre komponenter beregnet på hard og provoserende kjøring. Med AGREZZA 250 får du en racing-inspirert modell som er robust nok til å håndtere motocrossbanen. Dette er en høyprestasjonsmaskin som leverer mye krefter, og den krever at du er i stand til å håndtere den ordentlig. Størrelsesmessig er den på størrelse med lillebroren AGREZZA 125, men AGREZZA 250 har større hjul, mer effekt og moment, en sterkere ramme, samt en mer avansert fjæring.

Motor

AGREZZA har en kraftig stående luftkjølt 4-taktsmotor (type Honda) som gir bra prestasjon, bunndrag og topp ytelse. Motoren produseres av Loncin, velkjent for sin høye kvalitet, driftssikkerhet og ytelse. Med hele 17Hk gir AGREZZA krefter nok til en eksplosiv akselerasjon. Eksosrøret gir en kraftig og mektig lyd, men er dempet nok til å bevare et godt forhold til naboene dine. Et varmeskjold beskytter mot varmen fra eksosrøret. Du starter enkelt og greit med et trykk på en knapp.

Gir

Den manuelle girkassen med clutch har fire gir framover, og ett bakover. Du girer med foten, og du har dermed full kontroll over giringen når du kjører. Kjededrift sørger for at optimalt med krefter overføres til den overdimensjonerte bakakslingen.

Hjul

Med 10-tommers framhjul får du optimalt med kontroll og stabil styring når det er svingete og humpete. 9-tommers bakhjul sørger for at du kan bite fra når kjøreunderlaget er som dårligst. De grove ”nabb”-dekkene sørger for godt grep og optimale kjøreegenskaper, selv under dårlige kjøreforhold.

Bremser

Med doble skivebremser foran og enkle skivebremser bak får du best mulig bremseeffekt, også når det er fuktig og gjørmete underlag. Ventilerte bremseskiver og ensylindrete bremsekalippere gir deg rikelig bremseeffekt til å kontrollere kreftene fra motoren.

Fjæring

Tøffe kjøreunderlag krever bra fjæring. AGREZZA 250 er utstyrt med en avansert luftassistert hydraulisk demping foran og hydraulisk støtdemping bak, slik at du hele tiden har optimal demping. Fjæringen er justerbar med enkle verktøy.

Ramme

Med en vridningssikker rørramme i CrMo, får du en stabil, men likevel fleksibel ramme, som hjelper til med å absorbere ujevnheter og holde tilstrekkelig med bakkekontakt til å få det dekkfestet som den kraftige motoren trenger.

Instrumenter

Din QUAD er utstyrt med to kraftige lys som indikerer når girkassen er i nøytral, og når motoren er klar til å starte.

Drivverk

Et kraftig O-ringkjede sørger for å overføre kreftene til den overdimensjonerte bakakslingen. AGREZZA 250 er utstyrt med en 4-1 girkasse som gir deg krefter i det turtallsregisteret som fungerer best. Reversgiret gjør det lett å håndtere maskinen, også når det er begrenset med plass å manøvrere på.

Komfort

AGREZZA er bygd for å være sportslig og kompakt. Du sitter lett framoverbøyd og har godt med plass til å bevege deg. For å kjøre denne hardhausen er det viktig at du kan sitte slik at du kompenserer for hard og røff kjøring med kroppsvekten. Setet er laget i et gummiskum som gjør at du sitter stabilt, men likevel komfortabelt under kjøringen. Det slitesterke materialet som setet er laget av, tåler langvarig slitasje og støter dessuten fra seg skitt og fukt. Store fothvilere i ruglete stål og solide fotplater gir bra med plass for føttene, og du vil ha plass til bevegelse under hard kjøring.

Belysning

AGREZZA er utstyrt med dobbel belysning foran, noe som gir et bra lysbilde når mørket faller på. Baklysene er basert på LED-teknologi og indikerer oppbremsing under kjøring.

Annet

Glem ikke å kjøpe olje! ATV´n leveres med en transportolje i motoren som må byttes før motoren startes første gangen. Vi anbefaler delsyntetisk 4-takts olje 10W/40 1L 10-000031. Det går mindre enn en liter olje på motoren ved oljebytte, men den eksakte oljemengden framgår av den medfølgende bruksanvisningen. 

Ytre mål (lengde, bredde, høyde): 1625 x 1060 x 1065 mm
Akselavstand: 1090 mm
Bakkeklaring: 130 mm
Vekt: 149 kg
Lastkapasitet: 150 kg
Høyeste hastighet: 90 km/h
Motormodell: 1 sylinder, 4-takt, luftavkjølt
Motortype: Loncin
Sylinderdiameter x slaglengde: Y65-250
Sylindervolum: 223 cc
Kompresjon: 9.0-1
Effekt: 12.8 kW/7000 r/min
Tennplugg: D8RTC
Starttype: Elektrisk 
Tenning: CDI
Tankkapasitet: 9.0 L
Drivstoff: 95/98 blyfri
Motorolje: 15W/40-SE - 10W/30-SF
Motorolje volum: -
Bakakselolje: -
Bakakselolje volum: -
Kobling: Manuell
Brems bak: Skivebrems
Brems foran: Skivebrems
Lufttrykk forhjul: 1.6 bar
Lufttrykk bakhjul: 1.6 bar
Felg: 9"/10"

Fraktkostnaden for dette produktet fremgår ovenfor under varens pris. Bestiller du flere kjøretøy samtidig, betaler du fullpris for det første kjøretøyet og deretter kun 395 kr i frakt per ekstra kjøretøy.

Reservedeler koster 129 kr i frakt uansett varens verdi eller størrelse.

Mva og tollavgift er inkludert i prisen.