• Ring kundeservice: +47 61 99 30 00

Totalt: 0,00 kr 0 st

Kasse

Kundeservice

Siste bestillingsdatoen for levering før jul er 14 desember.

Se om du kan finne svaret her først ...

Hvor kan man kjøre?

Med uregistrerte kjøretøy er det kun tillatt å kjøre på bane ment for offroadkjøring. Dette gjelder uavhengig av alder på sjåfør, og hjelm er også lovpålagt her!

Kan man nå dere per telefon?

Selvsagt kan man det! Vi kan kontaktes på tlf +47 61 99 30 00. Våre telefontider er mandag-fredag kl. 10.00-16.00. Stengt for lunsj 12.00-13.00 alle dager.

Kundeservice har dessverre ikke noen mulighet til å håndtere reklamasjoner via telefon. Vil du reklamere på en vare, skal vårt reklamasjonsskjema benyttes.

Jeg finner ikke den reservdelen jeg er ute etter.

Vi legger løpende til flere reservedeler på hjemmesiden. Kontakt oss med en forespørsel, så sjekker vi om vi har den på lager, eller om vi kan få tak i den.

Hva blir fraktkostnaden?

Dette vises i kassen før du bekrefter ordren din. Du ser fraktkostnaden for ett enkelt kjøretøy ved siden av prisen når du klikker for å lese mer om produktet.

Jeg vil reklamere på en vare.

Fyll ut vårt skjema for reklamasjon så komplett som mulig, så håndterer vi reklamasjonssøknaden din normalt innen 48 timer.

... ellers kan du kontakte oss her

Telefon kundeservice:
+ 47 61 99 30 00.

Man-Fre: 10.00-16.00
Lør-Søn: stengt.

 

I høysesongen kan det i perioder være vanskelig å nå oss på telefon pga. det store antallet innkommende samtaler. Vi svarer så raskt vi kan, og det er vårt mål at alle som ringer skal få sine samtaler besvart. Skulle det til tross for dette være "umulig" å nå oss, ber vi dere i stedet sendes oss e-post, så får dere svar på spørsmål senest dagen etter.

OBS! Kundeservice har dessverre ikke mulighet for å håndtere reklamasjoner via telefon eller e-post. For å reklamere på en vare, vennligst fyll ut vårt reklamasjonsskjema, så tar vår reklamasjonsavdeling kontakt.


Send inn forespørsel

* Obligatoriske felter