Cross Apollo Thunder 250cc 21"/18" Hvit
På lager
Tilbehør til dette produktet
Kjappe fakta
95+ km/t
Luftavkjølt 250cc 4-takt
Manuell 5 vxl
21" / 18"
Skivebremser
Sittehøyde 91 cm
Apollo Thunder 250cc 21/18 - Ta kjøringen din til et nytt nivå
Apollo Thunder 250cc er ingen vanlig crossykkel. Den er bygget for å håndtere de mest krevende terrengene med letthet, takket være den avanserte cross-teknologien. Den robuste konstruksjonen gjør at Thunder 250cc tåler harde slag og tøffe forhold, noe som gjør den til et godt valg for både racerbanen og offroad-eventyr.
For den erfarne føreren er Apollo Thunder 250cc en drøm som går i oppfyllelse. Den responsive gassen og de presise kjøreegenskapene gjør det enkelt å ta krappe svinger og utføre avanserte manøvrer. Samtidig er den brukervennlig nok til at selv nybegynnere kan takle utfordrende terreng og utvikle ferdighetene sine.
Ytelse i toppklasse
Apollo Thunder 250cc 21/18 drives av den kraftige 1-sylindrede 4-taktsmotoren på 223cc, luftkjølt for optimal ytelse. Med en sylinderdiameter og slaglengde på 65,5x66,2 mm og et kompresjonsforhold på 9,3 leverer den en imponerende effekt på 12 kW. Dette gir en toppfart på 95 km/t, noe som gjør den til en av de raskeste i sin klasse. Thunder har en femtrinns manuell girkasse (N-1-2-3-4-5), noe som gir føreren full kontroll over bilens krefter. Sammen med både elektrisk start og kickstart, samt CDI-tenning, sørger den for at du alltid er klar for utfordringen.
Avansert fjæring og bremser
Thunder 250cc er utstyrt med en invertert gaffel foran og en justerbar enkel støtdemper bak for å takle ujevnt terreng, noe som sikrer en jevn og stabil kjøring selv på de mest ujevne underlag. Hydrauliske skivebremser foran og bak, begge med bølgeformede skiver, gir utmerket bremsekraft når det trengs som mest.
Design og dimensjoner
Med en lengde på 2010 mm, bredde på 810 mm og høyde på 1075 mm har denne crosseren en imponerende størrelse som er balansert med en akselavstand på 1340 mm for økt stabilitet. Bakkeklaringen på hele 340 mm og en salhøyde på 910 mm gjør den egnet for alle typer ryttere. Med en vekt på 106 kg og en drivstofftank på 6,5 liter er den designet for lange, adrenalinfylte turer. Apollo Thunder er utstyrt med aluminiumsfelger og offroaddekk, 80/100-21" foran og 100/90-18" bak, for optimal ytelse og grep i terrenget.
Apollo Thunder 250cc krever noe montering før den kan tas i bruk. Den leveres med en engelsk manual og detaljerte monteringsanvisninger for en problemfri start.
Ytre mål L*B*H: | 2010 × 810 × 1075 mm |
Hjulbase: | 1340 mm |
Markfrigang: | 340 mm |
Setehøyde: | 910 mm |
Vekt: | 106 kg |
Maks hastighet: | 95 km/t |
Motortype: | 1-syl. 4-takt luftavkjølt |
Sylinderdiameter/slaglengde: | 65.5*66.2 mm |
Sylindervolum: | 223 CC |
Kompresjon: | 9.3 |
Effekt: | 12KW |
Gir: | Manuelt |
Antall gir: | 5 (N-1-2-3-4-5), |
Tennplugg: | D8REA |
Starttype: | Elektrisk / kick |
Tenning: | CDI |
Tankkapasitet: | 6.5 L |
Drivstoff: | 98 blyfri |
Motorolje: | 15W/40-SF |
Mengde motorolje: | 0.8L |
Bakgir olje: | |
Bakgir oljemengde: | N/A |
Kjede/rem: | 520-110 lenker |
Brems bak: | Hydraulisk skivebrems, bølgeformet skive |
Brems foran: | Hydraulisk skivebrems, bølgeformet skive |
Fjæring Fram: | Invertert gaffel med spiralfjær, 770 mm |
Fjæring Bak: | Enkeldemper justerbar, 450 mm |
Lufttrykk foran & bak: | 2,7 bar |
Forhjul: | Aluminiumfelg, 80/100-21" off-road dekk |
Bakhjul: | Aluminiumfelg, 10090-18" off-road dekk |
Fraktkostnaden for dette produktet fremgår ovenfor under varens pris. Bestiller du flere kjøretøy samtidig, betaler du fullpris for det første kjøretøyet og deretter kun 395 kr i frakt per ekstra kjøretøy.
Reservedeler koster 129 kr i frakt uansett varens verdi eller størrelse.
Vrakpantavgift, registreringsavgift, mva og tollavgift er inkludert i prisen!
Apollo Thunder 250cc 21/18 - Ta kjøringen din til et nytt nivå
Apollo Thunder 250cc er ingen vanlig crossykkel. Den er bygget for å håndtere de mest krevende terrengene med letthet, takket være den avanserte cross-teknologien. Den robuste konstruksjonen gjør at Thunder 250cc tåler harde slag og tøffe forhold, noe som gjør den til et godt valg for både racerbanen og offroad-eventyr.
For den erfarne føreren er Apollo Thunder 250cc en drøm som går i oppfyllelse. Den responsive gassen og de presise kjøreegenskapene gjør det enkelt å ta krappe svinger og utføre avanserte manøvrer. Samtidig er den brukervennlig nok til at selv nybegynnere kan takle utfordrende terreng og utvikle ferdighetene sine.
Ytelse i toppklasse
Apollo Thunder 250cc 21/18 drives av den kraftige 1-sylindrede 4-taktsmotoren på 223cc, luftkjølt for optimal ytelse. Med en sylinderdiameter og slaglengde på 65,5x66,2 mm og et kompresjonsforhold på 9,3 leverer den en imponerende effekt på 12 kW. Dette gir en toppfart på 95 km/t, noe som gjør den til en av de raskeste i sin klasse. Thunder har en femtrinns manuell girkasse (N-1-2-3-4-5), noe som gir føreren full kontroll over bilens krefter. Sammen med både elektrisk start og kickstart, samt CDI-tenning, sørger den for at du alltid er klar for utfordringen.
Avansert fjæring og bremser
Thunder 250cc er utstyrt med en invertert gaffel foran og en justerbar enkel støtdemper bak for å takle ujevnt terreng, noe som sikrer en jevn og stabil kjøring selv på de mest ujevne underlag. Hydrauliske skivebremser foran og bak, begge med bølgeformede skiver, gir utmerket bremsekraft når det trengs som mest.
Design og dimensjoner
Med en lengde på 2010 mm, bredde på 810 mm og høyde på 1075 mm har denne crosseren en imponerende størrelse som er balansert med en akselavstand på 1340 mm for økt stabilitet. Bakkeklaringen på hele 340 mm og en salhøyde på 910 mm gjør den egnet for alle typer ryttere. Med en vekt på 106 kg og en drivstofftank på 6,5 liter er den designet for lange, adrenalinfylte turer. Apollo Thunder er utstyrt med aluminiumsfelger og offroaddekk, 80/100-21" foran og 100/90-18" bak, for optimal ytelse og grep i terrenget.
Apollo Thunder 250cc krever noe montering før den kan tas i bruk. Den leveres med en engelsk manual og detaljerte monteringsanvisninger for en problemfri start.
Ytre mål L*B*H: | 2010 × 810 × 1075 mm |
Hjulbase: | 1340 mm |
Markfrigang: | 340 mm |
Setehøyde: | 910 mm |
Vekt: | 106 kg |
Maks hastighet: | 95 km/t |
Motortype: | 1-syl. 4-takt luftavkjølt |
Sylinderdiameter/slaglengde: | 65.5*66.2 mm |
Sylindervolum: | 223 CC |
Kompresjon: | 9.3 |
Effekt: | 12KW |
Gir: | Manuelt |
Antall gir: | 5 (N-1-2-3-4-5), |
Tennplugg: | D8REA |
Starttype: | Elektrisk / kick |
Tenning: | CDI |
Tankkapasitet: | 6.5 L |
Drivstoff: | 98 blyfri |
Motorolje: | 15W/40-SF |
Mengde motorolje: | 0.8L |
Bakgir olje: | |
Bakgir oljemengde: | N/A |
Kjede/rem: | 520-110 lenker |
Brems bak: | Hydraulisk skivebrems, bølgeformet skive |
Brems foran: | Hydraulisk skivebrems, bølgeformet skive |
Fjæring Fram: | Invertert gaffel med spiralfjær, 770 mm |
Fjæring Bak: | Enkeldemper justerbar, 450 mm |
Lufttrykk foran & bak: | 2,7 bar |
Forhjul: | Aluminiumfelg, 80/100-21" off-road dekk |
Bakhjul: | Aluminiumfelg, 10090-18" off-road dekk |
Fraktkostnaden for dette produktet fremgår ovenfor under varens pris. Bestiller du flere kjøretøy samtidig, betaler du fullpris for det første kjøretøyet og deretter kun 395 kr i frakt per ekstra kjøretøy.
Reservedeler koster 129 kr i frakt uansett varens verdi eller størrelse.
Vrakpantavgift, registreringsavgift, mva og tollavgift er inkludert i prisen!